2009-04-24
 12:55:35

åh nej

hejhej :) i dag e jag glad haha nationella kändes inte ok men inte tummen ner heller haha. efter de så stannade jag kvar lite, hjälpte jesper och redigera och sparkade på honom i fridas film :) hihi, måste börja med min snart också hähä, efter de stack vi till stan med Anna och Adam, Anna köpte barnkläder haha, sen köpte jag kakor!!! MMMM :@!! hihi sen stack jag hem, ringde nicke,hans moder har köpt ny bil btw lixsom. så snart kommer han hit och då ska jag fråga i fall han vill handla med mig haha, blir grillning i sandbro ikv, kmr nog bli rätt najs kan jag tro :) och nu har jag tjötat lite med ellen också. och nu har jag lite tråk, känner mig kall,frusen och ensam och rädd.... nä de gör jag inte! puss!




bilderna är tagna vid barnsjön och hemma haha så har inte så mkt med
Sandsbro att göra haha men ändå de va ju grill & sommar bild ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: