2009-04-01
 17:29:10

april april

haha blev så jävla blåst av emma i dag hahahah helt sinnes ffs! de roliga va att innan hon messade hade jag ändå lixsom tänkt att de är 1april och sån skit o att inte bli lurad hahha ja e så blåst, så här skrev hon;

emma: Pappa har beställt en resa till Malta i 2 månader så jag åker på lördag.
jag: Två månader :O du kommer ju missa as mkt, ofta ni inte åker på lovet ist?
emma: Ne de kom som värsta chocken, mamma och dom ska också med och dom sa att jag fick ta med mig en vän om jag vill..
jag: haha okej :O med du kommer ju missa jätte mycket!
emma: Vill du följa med? Man kan ta med sig de man missar.
jag: hm vet inte kommer ju som sagt missa as mycket, (haha verkligen tjatig)
emma: April april idiot jävel haha <3

haha emma du är för guu du ;), as skönt väder i dag också btw! synd då att jag hade sovmorgon i dag och skulle sitta i en källare och ha ljud till 20 över fyra, men stack tidigare haha :), pusss


emma

jag e så jävla bessssstttttt :D MOHAHAHAH puss på dig gubben


svar - emma

jajaj haha fyfan, fattar inte hur du lyuckas bara :'(



PUBLICERAT: 2009-04-01, 17:36:02 | URL: http://davknut.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: