2009-04-26
 21:33:54

awesome

hallooo helgen har varit fucking awesome haha, i fredags vart de grill med vodka och med folket, skit kul hahah, och nu vet jag helt säkert att vodka brinner :) haha, jesper var också där så jävla kul hade jag hahah verkligen, när folket körde hem och gick så stack vi vidare till "pung" sen till viktor haha - naken... xD haha efter ett tag tog jag bussen till stan, helt ensam, fan vad jag frös btw, träffade ellen i stan och hon var upprörd! snackade lite med henne sen tog jag bussen hem från stan, på lördagen grillade jag igen, fast med hela familjen femzén ist hehe, myz på malin! när jag åkte hem så hoppade viktor av alla jävla människor på vid andra busshållplatsen haha så fick sällskap haha sen när ja väntade på 1:an så började en skum snubbe snacka med mig, han hade gått ut gymnasiet och va typ 20 och snackade med mig hela vägen hem haha så jobbigt han frågade om dom fortfarande tände eld på brandalarmen i skolan och om frallorna var billigare på fredagar i caféterian hahaha, och i dag söndag, har jag fan åkt hit och dit, först stack jag till nicke å då stack vi till sammarkand sen till stark och josse och sen till max och sen hem sen till bryggan haha ni förståååår, hehe nu ska jag dra, puss puss !


(bilder kommer)


malin

mamma blev värsta glad för att du va med haha :) och för att du gillade hennes salza!

du är myz!



PUBLICERAT: 2009-04-27, 20:37:18 | URL: http://malin5cn.blogg.se/
svar - malin

hahah salsan!! :G:G



PUBLICERAT: 2009-04-28, 17:54:20 | URL: http://davknut.blogg.se/
svar - malin

hahah salsan!! :G:G



PUBLICERAT: 2009-04-28, 17:55:21 | URL: http://davknut.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: