2009-04-21
 15:05:49

die mauer

kärlek till låten atm ;) haha, slutade en halv timme tidigare i dag efter som vi hade prov på engelskan och jag va klar så hehe, jag och jesper blev först *stolt* haha fast har verkligen ingen aning om hur de går för de kändes inte bra men inte dåligt heller hehe, bajs. sen stack jag hem dåe, på bussen fick jag sälskap av andréa hehe, trevlans ! hah, sen kom jag hem heh och nu sitter jag här typ, ska dra i väg om en stund haha, och i dag i skolan på rasten mellan matten och engelskan så sitter hela gänget i grupprummet haha, så kommer frida in och sa typ såhär haha  : de va bajs i den toan där borta. HAHAHA fan vad vi skrattade hahah så gick jag,adam och jesper bort och kollad och de var verkligen bajs haha xD omg. asså vem gör så? hahahahahahahahah damn. dagens höjdpunkt typ haha, I helgen blir de förmodigen grillning med folket som gäller ;) kuligt.



Daisy :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: