2009-04-04
 22:37:45

galet

fredagen blev success! hehe, började med lite supandes i en van, jag ronja, balli, thim, nicke, emma, malin, andréa & ellen, körde nått varv i stan, sen stack vi vidare på fest hos ngn Carl & Douglas, stelt i början men sen blirre de najs. Efter de så stack vi hem allihoppa,(tack taxi Thim). hehe, malin sov här de va möjs. På morgonen vaknade vi vid typ 11 tiden tror jag, inte bakis! tycker ändå jag borde vatt de lixsom, men de gör mig inget att ja inte va de! puss på de, emma och ellen kom efter en stund vi satt och snackade lite sen stack malin och ellen. Jag och emma stack ut lite och ba va ute lite, så fett skönt ute ju, sen gick, jag GICK vi ner till stan och träffade Ramona och två av hennes kompisar i typ en timme knappt hehe onödigt, efter de köpte vi jordnötsringar på willy:s och drog hem till mig och glodde på ballar av stål, så sjukt kul är de btw,




Anonym

hahah, längst fram i taxin-


svar -

klart ;), haha vem btw xD ?



PUBLICERAT: 2009-04-05, 18:51:15 | URL: http://davknut.blogg.se/
malin

vi är alltid så snygga :O



PUBLICERAT: 2009-04-06, 22:04:25 | URL: http://malin5cn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: