2009-04-20
 17:29:20

headache

åh huvudvärk har jag :(, typ aslänge sne nu tror jag? men ändå de är pain in the az - fast i huvet ^^ haha, första lektionen i dag - engelska, var rätt dryg :( haha har prov i mon och har en hel lista med ord som täcker ett a4 som vi ska kunna alla former på..yay efter de var de idrott, va inte ombytt men vi skulle ha sån skateboard grej, ingen vanlig, sån med bara två hjul så jag va med hehe för man behövde inte va ombytt så heh, de va askul gick rätt fort att lära sig hålla balansen iaf ^^ hah, sen matte och ett stor fucking ÅH till min tröga matte lärare, har sån hjälpmatte grej ju, och så när vi är klara med matte A (har två kapitel kvar) så ska vi ha matte B sen i tvåan men de vill inte han att vi ska ha o bla bla, han säger iv ska ha de på komvux sen ist, och de är om tre år typ, kanske längre, och jag glömmer fan vad 1+1 är på en dag haha åh, så säger vi att vi vill ha de ändå och så säger han ba nej haha och vi säger att de är dåligt o att vi inte vill men nej nej, grejen är den att nästan alla andra utbildningar och jobb så måste man ha matte B lixsom och de vill jag ha, åh han e trög :) haha, efter de var de iaf musik, slutade vid tre eftersom vår lärare var tvungen att sticka hem och hämta sin medecin heh, då drog vi till satn, jag,pontus,jesper och adam, vi va inne lite här och där typ hah va på mc o köpte en milkshake <3. och nu är jag hemma och då märkte jag att emmas moppe blivit snodd hehe så nu är hon asförbannad, hoppas dom hittar den ngn stans, jävla tattare som snor moppars asså, den e lixsom ändå rätt sleten om man säger så, inget direkt kap de där hehe :P, åh cp barn, puzZz


emma

riktiga jävla cp barn jävlar som ej har något liv så dom går och snor moppar för att "spela coola" och sen kastar den i en buske.... omg gå och stör någon annans liv säger jag bara puss!


svar - emma

haha :*


svar - emma

haha :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: