2009-04-16
 20:24:06

its time

tjoho, i mon gäller de, de vi planerat i typ en månad nu?, vi kör vårt program, jag Adam, Anna, olivia, Carol och frida, vårt kära lilla barnprogram haha, de har vatt lite stressigt i dag och har huvudvärk just nu, pallar inte ta ngn tablett, sommnar bort de sen ist hihi, i mon ska jag va i skolan vid 20 i 8 ? hehe barnen kommer vid typ halv nio, nio tiden, shit asså är dom jobbiga tar jag mitt liv, ja ska ju va programledare med frida för er som inte vet, kommer nog bli kul hehe. Programmet sänds i ÖKV sen ;) hehe, kom hem från skolan vid halv 6, skulle gått ner på stan och köpt en tröja jag ska ha i mon då, men de hann jag ju inte... hmm, men de löste sig, nicke och ronja kom hit och nicke körde mig till sammarkand så jag gick in på h&m och köpte en vit t-shirt haha, 79kr btw! hihi, nu ska jag duscha, glo tv och söva, pussss.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: