2009-04-17
 18:34:27

maskulin makt

uhuhu hejsan svejsan på nå vis? i dag så spelade vi som sagt in vårt barnprogramm haha, en jävla massa barn haha skojar inte, de va verkligen många haha, så fult när jag berättade för dom hur dom skulle göra så bara skrattade dom typ haha otacksamma ungar :( haha, de va lite grejer som gick mindre bra men de fixade vi ju sen, hehe tror att min tröja lyste igenom också hah hade vit ju, men Anna och Olivia sa att de inte gjorde de, men tror de ändå haha, får se de sen när vi ska redigera! haha:). efter de hade vi svenska, vi har börjat med fornnordisk grej? och vi ska nog ha prov på de sen med hehe...kul. efter de stack jag ner på stan med jesper,pontus och viktor, vi gick runt lite sen stack jag hem. Och nu har jag gjort vår MM affisch och logga, MM är en grej vi kom på (maskulin makt) som motsats till feminister, för att alla män är inte svin, vi blir upprörda och skapade en rörelse! haha så deeply seriöst asså :). haha. bli medlem?! vet inte va som ska ske ikv ennu hehe, men de blir nog bra iaf hah brukar bli så,  puZ.





adam

fet logga:) vi är här för att stanna hahaha!!!XD


svar - adam

haha som fan ;D


ElliBelli

Hallihallå =)



PUBLICERAT: 2009-04-18, 21:46:46 | URL: http://ellimuppen.blogg.se/
svar - elli

haha :D


anna

hej. ful logga

ni är svin

oj det hade jag inte brhövt säga för ni är ju män så det säger sig ju självt eller så, förresten så har jag fakta, ni har en förädare bland er! mohaha

det ska jag berätta imon

hejdå


svar - anna

de känns anna, de känns :'(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: