2009-04-02
 20:45:06

trampekatt

i dag började vi med gullbear, han va på dåligt humör tror jag haha, jag och adam var själva i vår grupp efter som Annas tåg var försenat och carol o frida hade matte, skulle också haft de tror jag men inte fått veta ngt, men sen kom alla till slut och då drog vi till dag x, bussen skulle gå vid tjugo i men kom vid typ tio över haha den var proppfull så busschaffören fick lämna kvar några vid kungsmad haha de såg kul ut :), hih sen var vi där. Jag och jesper tog en kasse från svenska kyrkan och då började vi gå runt, gick fram till alla med godis och ba; hej vad är detta, så började dom snacka så tog vi godis och la i vår kasse sen sa vi hej då och gick hahaha tattare! men de va ju gratis, vi fick as mkt godis yay, har de i mitt skåp nu :), sen blev de tårkigt efter ett tag så vi stack ner till stan och åt på jaXX<3, de va jag pontus viktos jesper,adam, sally och elli gütt, hehe,  och nöten erika karmlan ringde och frågade om jag vill ses, jag sa ja, och att jag var på jaXX då sa hon att hon skulle komma och att hon va där snart, sen efter en stund ringde hon igen och sa att hon är utanför nu, haha väntade aslänge så kom hon aldrig och då ringde hon igen och sa, jag kommer aldrig hitta dig här inne, jag ba; haha va e du? så stort e de inte här, hon ba; på dag x. hahahahha så trög! puss på erika. efter de stack vi till helges håla och satt där en stund hihi, sen va de dags för EM's lektion, började med ett nytt manus vi skuller göra, helt själva denna gången, en film på 1 min, jag är typ klar med mitt manus, sen var jag modell också med Frida (vi e typ kända eller så) haha, de var till vårt barnprogram, de va kul hahah. efter de va de stan med jesper och söka jobb, stack till arbetsförmedlingen för dom kan hjälpa med en del jobb men de va stängt, så vi drog till Nortull och kopierade våra Platsansökningar, haha fick ljuga lite för dom, (A). hihi, så lämnade vi dem lite överallt, hoppas ngn ringer :)... sen hämtade nicke mig i stan och vi stack hem till mig jag gjorde min svenska läxa! bra jobbat (Y) haha ska redovisa de i mon :), hoppas de går bra haha, nu har jag skrivit fett mkt, så puss hej :).


sillysally

haha. men era filmer är ju typ wannabe den vi såg! XD själv kom man på..ingenting :s


svar - sally

haha wannabe ma az



PUBLICERAT: 2009-04-04, 14:29:45 | URL: http://davknut.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: