2009-04-28
 18:16:01

utan din luft i mina lungor

åhh baaa lyssnar kent och får orgasm efter orgasm... hoho, dagen, tisdag har gått brao, dock lite seg har vatt trött hehe, men annars så har de gått bra, började med svenska, vi håller på med typ fornnordisk mytologi eller nått haha, och sen hade jag matte med Harald, trodde han skulle slå mig för jag varit borta två gånger, men de gjorde han inte, fick läxa, men vilket är värst, stryk eller läxa xD? har bara ett kapitel kvar nu, när jag är klar med de jag håller på me alltså, sen är jag klar med matte A! yay, bara B kvar^^, på vår långa lunch rast stack vi ner till donken och käkade, sen tog jag jesper och sutnop bussen tillbaka haha adam och viktor gick, sen engelska, sen åkte jag hem, träffade nicke en stund, och vi ska nog träffa runkie lite sen ikv också :). valborg är planerat! så skönt! haha supa järnet? och på lördag blirre RAV i stan tror jag :), och träffa malin <3 thats it? puzz

p.s - äcklas av din skabbiga jävla attityd, wtf happend? hahah glöm allt :)

p.m.s (påkommet mycket senare). älskar bara twobluecrabs! haha. här får ni lite smakprov xD!





är de någon som tar illa upp så kommentera de inte, de är bara humor.


Simone

JAAAAAAAA KENT !!!! OH ÄLSKAR DEM<3<3 FINNS JA PÅ DIN BLOGG :) GULLIGT :) <33 saknar dig


Ellen

Låten gör ont, men den är fin (:



PUBLICERAT: 2009-04-28, 22:54:20 | URL: http://ellenkarlman.blogg.se/
ELLI :D

svar på båda frågorna:P :

har inte kvar min bdb :/

japps :P men den är inte helt klar..ska fylla i den snart



PUBLICERAT: 2009-04-29, 20:51:14 | URL: http://ellimuppen.blogg.se/
ELLI :D

svar på båda frågorna:P :

har inte kvar min bdb :/

japps :P men den är inte helt klar..ska fylla i den snart



PUBLICERAT: 2009-04-29, 20:51:14 | URL: http://ellimuppen.blogg.se/
svar - simone

jaa :D haha


svar - elli

okej :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: