2009-04-30
 16:09:36

valborg

hej hopp gummi snopp, nu vart de valborg ffs! fest i stan som gäller :) har hört att de inte blir någon brasa i stan för att de är för tort böböböböhöhö, fuck, de kan inte va något valborg utan en brasa fattar dom väl! dom har ju alltid brannkåren där så de gör väl inget om de brinner de släcker dom väl fort?! åh jag blir så förbannad haha , ne men de ska ju va en brasa på valborg ffs! haha yaya vi får se, de kanske blir något ändå :) . och sommarjobb har jag inget heller, åh, vf ringer ingen!? :'( haha, får väl gå som "ung i vården" då, men jag vill inte torka rumpa ! :'( hehe, men måste ha lite pengar i sommar så de får nog bli de ändå :(. å skönt att de är fint väder i dag också hihi, nu ska jag klä på mig o såå puZz



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: