2009-08-08
 15:18:22

08-08-09 KO

Asså shit! igår va verkligen roligaste ever! haha verkligen kuligt, träffade as många roliga och gamla kompisar, fulade mig och sånt, missade dock "bullet" och de kändes ju lite, jag ville ju se dem liksom, men skit i de nu! i dag är de en ny kväll, ska åka någon mer karusell i dag med, blev ju tyvärr bara en i går.

Började förfesta lite hemma hos Emma men där var jag bara i en timme sen drog jag ner till bussen och mötte Erika och Emmerlina, när vi kom ner till stan mötte vi upp Jesper och co. utanför press där de va massa andra man kände, efter vi vatt nere en halvtimme så kom resten, Fälle,Ellan och Sofie. Jag har stora minnesluckor asså haha men så jävla kul hade jag, åkte virvellvinden med Fäller och Erika, de va sista rundan innan dom stängde så vi hade tur, jag trodde fan jag skulle dö, efter de lyckades vi komma in i öltältet, köpte en öl och satt där, träffade massa, sen efter en stund gick jag till bussen och mötte Emma, Aida, Ramona, Louise(?) och främlingen(?) haha så åkte vi hem, var nog hemma vid tr tiden ungefär kanske. Hoppas de blir minst lika kul i kväll!
PUSS

här kommer lite bilder också :).





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: