2009-08-09
 23:24:22

09-08-09 blä

blä på min dag i dag, bestämde mig för att bara vara hemma och ta det lungt i dag och umgås lite med mor min eftersom jag i stort sätt bara sover hemma, vaknar vid typ 12 och drar ut tills sent på kvällen och då sover jag så de kändes skönt att va hemma lite, mindre skönt är ju magkatären jag haft hela dagen, så sjukt ont gör de och inget hjälper, vi har börjat tveka på att de är magkatär nu också och funderar på att de kan va gallan så ska in till vårdcentralen nu i veckan och kolla upp detta för akuten kan vi inte åka till heller för dom gör inget åt de, inget dom kan göra, de måste undersökas men usch jag dör de gör verkligen ont, de lugnade sig en stund nyss men nu är de på gång igen, har knarkat i mig en och en halv propavan nu så jag kan sova iallafall.

Btw så var Karloskar lagom lyckat i går, var inget vidare full och inte lika mycket kul folk som var på stan, men vi hade våra stunder ändå men inget slår nog fredagen asså! Men nu kräks jag snart av smärtan så ska lägga mig lite nu.
pusS

Grattis till BästasteEmma också!


emma

tacccccccccccck babeeeee <3


Andrea

Har du med problem med magen, fyfan ;S


svar - andrea

sometimes :'(


svar - emma

ofc babe ;D


malin

jag fattar att den är gamal david

men spela roll? den är fortfarnade bra ju!



PUBLICERAT: 2009-08-10, 21:56:36 | URL: http://malin5cn.blogg.se/
malin

jo men visst är den.... lyssna inte då!



PUBLICERAT: 2009-08-10, 22:45:06 | URL: http://malin5cn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: