2009-08-12
 11:44:02

12-08-09 7k?

haha gillar fjortisrubriken men som den säger så är jag typ sjuk :( i går bara rann och rann min näsa och i dag vaknada jag och var helt täppt och ont i halsen, huvudet är tungt och jag är fett dryg, men de är verkligen inte så tajmat va? de funkar inte att bli sjuk nu med min planering... Så nu har jag tryckt i mig C-vitamin, Bamyl och nässpray - hoppas att kunna slippa feber åtminstonde, hade ingen nu iallafall, eller ja jag låg under min normala tempratur men de är nog inget farligt, brukar va på 37,5 men nu låg jag på 36,2. Nu ska jag göra mig i ordning för snart åker jag till Ellen, ska nog köpa en frukt i stan haha! de ska ju va bra med typ antioxidanter och sånt skit.
pussS

ilike
by green day



ännu en låt emo-fjortisarna
 kommer sabba? right?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: