2009-08-19
 14:37:23

19-08-09 skola..!

I morgon börjar skolan, de ska bli kul att träffa alla och skönt med lite runtiner igen hehe men de jag känner jag verkligen inte orkar är att gå upp tidigt! :'( Sen fattar jag inte vårat schema, de ser assoft ut, sovmorgon på ons och tors och inga direkt suicidedays, men något jag inte fattar är att vi inte har några lektioner på fredagar? de kanske ändras sen men vi har en lektion några månader längre fram så tänk om vi har ledigt på fredagar! då avlider jag ju :D! tycker ju att schemat borde ju ändå vara klart nu eftersom vi börjar i morgon höhöh....

I alla fall har jag satt upp mina nya tavlor nu, de blev asnice tycker jag, blev lite irreterad på betongväggen där canvasen skulle upp, de gick inte spika in i väggen så de blev lite hemma bygge med vertikal spikning xD

observera min två über seriösa ord som finns i detta inlägget xD vertikal & rutiner


Detta var då dem nya tavlorna ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: