2009-08-25
 18:28:44

25-08-09 alone...

hohoh, skön dag i dag, hade bara en lektion, den var typ tre och en halvtimme men de va "rölig bild" och dem lektionerna är inte alls så jobbiga, efter de blev det stan med Jepser och Erika, köpte en ny tungpiercing eftersom jag får byta nu, så har gjort de nu med, va lite krabbit men absolut inte svårare än någon av dom andra jag har/haft att sätta in, efter de kollade vi på en skinnjacka åt Jesper, sen chillade vi lite, Jesper drog hem så jag och erika sate oss vid sjön en stund sen drog jag med hem, btw så är jag helt kär i min piercing jag köpte haha den e asnajs ;D.

Nu ska jag snart ta med mig Daisy ner till statoil och köpa en choklad haha helt ensam...fetto.
puss

HAHAHAHA seriöst helt stört kul enligt mig haha, kolla 10:10
(typ i mitten)


Maddie

Foto på tungpiercingen??



PUBLICERAT: 2009-08-25, 21:32:17 | URL: http://madeleinethordsson.blogg.se/
svar - maddie

de kommer :)


Ellen

haha, take it of! :@


emma

hahahahahh :D


svar - Ellen

hahah så ful xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: