2009-08-30
 13:45:06

30-08-09 spår

Aah nu spårade vädret, himmelen kräks vatten.
Igår/fredags var najs, va först på stan med Ellen en stund, sen träffade jag Malin och Erika, och senare Jesper, vi drog till mc sen tog vi bussen till Gemla, Vi sov hos Malin alla + Emmerlina som kom lite senare, kollade typ film och sånt, bl.a White Chick och Linas kvällsbok haha! den är for the record så sjukt ful, Blev inte mycket till att sova heller, jag och Jesper va vakna till klockan 8 på morgonen och somnade sen till Svampbob, vaknade upp vid elva igen, så fick mig tre timmars sömn, när jag kom hem deckade jag i sängen en timme sen kom Malin hit, och vi deckade i sängen igen båda två, sen när vi vaknat drog vi till statoil och köpte godis (fett). Palla att de var typ hur mycket spårat folk som helst ute när vi gick, vi stack vid ungefär tio, och de var asmånga fulla ute som grät och härjade haha, spårat...
pusS





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: