2009-02-12
 14:27:22

får jag lov?

haha jävligt klatchig rubrik ja har :) huhaha, eftersom jag har lov nu xD
veckan har gått snabbt som vanligt :D, hehe, nu har ja en veckas lov +
måndag, tisdag & onsdag! sen har ja APU, sen veckan därefter ledig
måndag, tisdag & onsdag igen! sen APU hehe, så soft :), så lite enklare
sagt så har jag ju tre veckors lov typ xD, för APU är inte skola! hahah, känn
på den :@, veckan har gått fort :D, måndag gick typ så här fort - pffft - så fort!
haha :D, inget särskilt som hänt i veckan egentligen dårå, i onsdags så va
jag på spelning med Jesper & Adam, kollade på ett band som pontus är med i
:P och viktor från klassen,hehehe,sen har ja vatt på stan lite också, annars har de inte
hänt mkt heheh, så jävla skönt med lov nu med, började precis bli lite skoltrött så de
kom precis i rättan tid med lov :D, hehe, så de inte blir som i typ 8:an när ja blev
skoltrött xD haha, inget som är planerat att hända på lovet mer än att sova en
jävla massa!! hehe, i morgon (fredag) blir de förmodligen fääst, hehe, hoppas,
kanske blir de i alvesta typ, men de låter inte så lockande precis så får se hur
de blir, om inte nått annat dyker upp :D, hehe, ska bli såååå full :D, hehe, om
de nu blir nått ^^, en grej till, buss-satan var försenad i dag igen! eller aa.. som
vanligt :P, höll på att dö, kom till stationen vid 13:10, bussen skulle gå vid 13:17,
stod där o väntade....o väntade...o väntade, trodde fan att mina händer skulle
gå sönder för ja frös verkligen stenhårt xD, ahha, men iaf, en halv timme
senare kom bussen!....yay :(, fuck länstrafiken:@, nu ska ja gå, PUSS!


Anonym

Att du hade blogg,det visste jag inte. Kolla gärna min :)


Anonym

madeleinethordsson.blogg.se

av nån konstig anledning kom inte det med innan :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: