2009-02-18
 16:50:34

grr-ejt

åhåh, bhöhö, sjuk första dagarna på lovet! haha lyckat :'( cry me a fucking river tack,
haft nån konstigt förkylnings grejs mojs elle fan vet jag, hade typ as ont i örat, de
vänstra och hörde inget haha, gick om kring som en idiot, sen sov ja hela dagarna
i stort sätt och min hals, ja de kändes typ som nån rivit sönder den :), hehe, börjar
iaf bli bättre nu, sovit hela dagen men annars är de rätt bra ;) hihi, och detta innebär
då att inget intressant heller hänt på lovet :(, hehe, på alla <3ns dag va jag med malin
här hemma, vi lagade mat och kollade film, mycket myZ :) hihi, emma tjatar i hjäl sig
på mig att vi ska ut o gå o allt va fan de är xD, haha klockan är kvart i 5 o ja har inte klätt
på mig! jag pallar inte xD, ska nog ner på stan med henne i mon iaf har vi sagt :P ska
försöka få ner mamma till affären nu så hon kan köpa guudis till mig haha, aja, inget mer
o skriva, puzz


Anonym

haha david, du behöver ut & gå, men som sagt de blir väl imon :) kan vi inte kanske gå ner till stan då ? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: