2009-02-26
 18:41:17

in a bag i'm useless

hohohoho! i dag har dagen verkligen vatt rolig :D haha, apu i dag, var i skolan
och förberedde haha, och vi spårar alltid :D haha, eller aa, jesper pontus adam
och viktor typ xD haah så kul :D började 8 och slutade fyra, drack hur mycket
te som helst haha utan o pissa :D haha naaajs? dagen har gått mycker mycket
fort hehe, och de är ju bra :) schemat vi fick till lördag och söndag var inte så
kul men ändå helt ok :P varanan timmes jobb, hoppas bara allt går bra xD
pinsamt om nått går fel efter som de kommer sändas live också xD hehe,
kolla på de, kanske kommer jag med :) haha. i morgon ska vi börja vid 8
och lasta bilen med alla grejer och fixa där uppe, låter inte heller så jobbigt
hehe, efter skolan träffade jag nicke en stund, tog en kaffe/te och snackade
lite, och btw så kmr de bli helt cp i mitt huvud haha, eftersom jag har "skola"
på helgen och "helg" måndag,tis,ons så kommer verkligen kännas konstigt
om 2 veckor haha ;D kommer bli sinnes rubbad (L), vi fick också i dag höra
att dom som ska spela brukar ha fester :O haha, så jag och jesper ska
försöka flörta oss in med någon som spelar och supa med dom på
söndagen :D haha, så jävla najs om de blir av hahah :D på lördag börjar
min första timme som kameraman, sen kommer jag inte i håg mer, ska iaf
vara, scripta, bildprodocent, ljud A+B, Grafiker, och lite till :O, haha har funderat
stark på att byta "design" på bloggen med :O haha, vill köra på blått, men sen
har jag inga mer idéer haha, och ork har ja fan inte heller så får se om de blir av,
CIAO!


De kan inte vart en slump.
Något av de bästa som hänt
mig kan inte vara en slump.
Var va du i 15 år? Var va jag?
Va jag lycklig? Va du de?
Det är jag nu.


malin

du är cute!


malin

du är cute!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: