2009-02-22
 21:39:10

lovet slut fan :(

hoho! söndag igen, lovet slut :'( eller nästan :D! tre dagar till fick jag ju
haha fasst skola lördag - söndag då :( haha, elle skola o skola APU :P
ska var i tipshallen och filma rugby, låter inte så jätte roligt men de kan
bli kul, brukar bli de xD haha, fan lovet bara sprang i väg från mig :( bhuhu
i dag har jag ätit semla :D haha FETT <3 sen har jag färgat håret med :O
haha ;D fasst likadant osm förrut iof ^^ haha, efter de åkte ja o nicke till
alvesta och hämtade upp ellen & andréa som kom hem från Borlänge
i dag, hehe, dom verkade haft kul iaf :D stannade inte så länge, men
vi skulle förmodligen ses på tisdag anyway :D i morn måndag! en lektion
 och de är musik, typ frivilligt att gå med för vi har egentligen ledigt :P hehe
men de är kul så ja ska gå ;) haha, efter de stan med jepser pontus o malin
sen sticker jag hem och sen kmr malin till mig efter sin träning och sover här! :D
köss.


Anonym

har du tänkt på det va? att när du är på vallen kanske vi ses ^^ haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: