2009-02-23
 19:52:43

rape me

shoho :D hihih, i dag har dagen vart sooft :) hehe fast de kändes verkligen
onödigt med musiken i dag haha, enda lektionen lixsom ..8-) hihi, vaknade
i dag och kände vääärkligen att ja inte pallar hahah så onödigt lixsom hehe
men iaf kom i väg tillslut, fick skjuts av nicke eftersom han kom och tog en
kaffe innan ja skulle sticka så bad ja han skjutsa mig :D haha, så när jag
kom till musiken va ja helt lonley haha, dom andra va där med jesper och
pontus hade inte kommit haha, men malin va där :D, fast vi e inte i samma
grupp så de hjälpte ju inte precis :P hehe, men sen kom dom i af :D, haha
fyra från vår grupp va borta, adam viktor och sen två till, hehe så de blev lite
jobbigt efter som vi skulle "visa upp" i dag för dom andra hehe, men per sjö
-ng åt oss hehe ;D första låten gick bra då körde vi zombie med cranberries
men den andra gick de inte så bra xD haha tappade bort mig typ 800 ggr
haha, men de gjorde dom andra också iof, hoppas de inte hördes ;D haha
och den andra låten var då knocking on heavens door med guns 'N roses
hehe, efter detta stack jag, jesper, pontus och malin till stan köpte godis
och hängslen :O haha ;D svarta btw :), heh, nicke kom efter en stund med
men då hade redan jeppe o pontus dratt, vi gick till KJ o nicke köpte en
tunnel sen drog vi till tips hallen och väntade med malin, sen drog vi hem
och nu sitter jag här o väntar på malin ska komma :D, nu har jag fan skrivit
väldigt mycket kändes de vääärkligen som xD haha, så hej då :O (K)

bild från sandsbro i sommras, saknar'T, jag och malin på bilden, (för er som inte vet)


emma

JA DAVID DU HAR ÄNTLIGEN KÖPT DOMM!!!!!!!!!! MYCKET DUKTIGT :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: