2009-02-03
 20:47:32

wzup?

shooo :) hehe, tisdag i dag, kort dag :D, and im like yeah? hahah
inte mycket som hänt i dag, skolan va chill som vanligt ;D film på
svenskan och engelskan haha soooooft ;D! efter skolan va de stan
som gällde haha, jesper pontus, och adam hänkade på ;D hehe
köpte inget hehe, kom på typ att ja skulle köpt 1000 saker sen när jag
kom hem...applåder :) hehe, men ska på stan i mon igen med folket ;D
hehe, orka inte skriva alla namn xD :P, då ska ja köpa de ja kom på
när jag kom hem i dag :O, om ja kmr i håg... xD. efter stan dårå, träffade
jag nicke :D, woooa, han hade precis köpt ny tele så satt vi vid köksbordet
o snackade, sen ville han inte ha den längre haha, så åkte upp till expert
och bytte hahah tönt han är :O ;), kollade headset också men finns fan inga
bra till samsung, bara sånna som ploppar ut på mig, då blev jag sad, *i cut
myself..* haha, får väl köpa ny mp3 ist då i guess :D, hehe,sen åt vi Max :G
 nicke köpte btw nokia :P, najs va den :P, fuck sonyericsson lixsom, deras
jävla fett telefoner bara krabbar :@! hah alla jag haft har de iaf & typ alla ja
känner, sonyericson between ma balls (L). skön dag i mon med, börjar
vid 12!! yeah, svenska sen ljud, sen slut :D! hihi, nu ska ja dunka soad.
puzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZ



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: