2009-01-12
 15:29:25

heeeeeejsan

höhö, skolan va typ kul i dag ;D, hehehehehe, inte trött iaf :D,
brukar vara de annars, måndag i dag lixsom :(
har typ 10000000 arbeten som ska va klar denna
veckan med egentligen är de visst bara typ 3 :)
 engelska tills på torsdag, och snacka om
Lukas Modysson inför klassen, yey! ;D haha nej
(: de va visst bara två då :D hehe, snackat med ellen med,
ska ut till henne i mon :) fett mys :G!!! hihi,
vet inte om jag slutar tidigare i mon heller,
 för har data kunskap sista lektionen
och har bara datak två gånger till sen byter vi schema,
och är klar med allt, så vet inte om jag slipper den
lektionen eller om vi får nytt arbete,
Viktor sa iaf att han trodde vi skulle få ett nytt arbete :(
 om inte slutar jag vid halv 12 !
 mmmmyeah! ;D hehe, pussss.


fråga inte varför jag lägger
ut en bild på Daisy. Det
kändes bara helt okej :) hehe



sallybally(;

Tyfft med blogg :o



PUBLICERAT: 2009-01-13, 20:09:05 | URL: http://sallygraadal.blogg.se/
Ellen

34 bilder är jag med på on your border så att säga xD . no life och räkna dom lixom...



denna dagen var mys, det gör vi snart om igen! <33



PUBLICERAT: 2009-01-14, 01:27:03 | URL: http://ellenkarlman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: