2009-01-29
 17:20:28

Jag bara gör, biter i hop & håller käften

Rubrik = kent igen ;D hahah, Har öppnat mina ögon lr aa 
 typ öron för System of a down nu :O , tkr vääärkligen dom e
bra, inte trott de skulle va min min grej men visst :D ahah as
bra nu iaf :D, "they are almost orgasmic" hähäh, i dag har
dagen vatt cp slapp...typ som alla andra dagar på FTV :D
as nice iof, haha, började med lektion med Gullbear alltid
lika kul som vanligt ;D hihi, dom som hade sina redovisngar
kvar gjorde dom, ja va redan klar, och fick MVG i den kursen
också :D! YAY, xD haha, sen hade vi matte, hehe lite segt,
saknar Hardy xD haha, efter de hade vi Gullbear igen eftersom
eva-maria  hade semester, satt på lektion en timme sen
drog ja o boysen ner till sibylla :P o käkade sen tillbaka till
lektion, ja och jesper satt ba o glodde eftersom vi va klara
med vårt 2 minuters manus :D, haha, så den lektion gick
också rätt fort efter som den va slapp & kanske för vi slutade
en timme tidigare :D! haha, sen kom jag hem, bussen va 10
minuter försenad... som vanligt ! hehe, Nicke va här när jag kom
så blev litt happy xD, eftersom its been a wile :P, haha :P, och
nu sitter jag här :/, hehe, i mon ska vi öva flerkamre produktion
och sen svenska, sen slut! najs (H), sen leker ja med malert, hon
sover här, sen på lördag får jag äntligen träffa min saknade vän
ELLEN! :D, fet saknad är hon :)<3.  


emma :D

daaaviid :D vad göör du ? :D



PUBLICERAT: 2009-07-18, 19:00:47 | URL: http://emmaacarlzon.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: