2009-01-26
 20:01:55

Jag kan stå, gå eller krypa härifrån

hähäh, kent - colombus, låten = orgasmic xD haha,
måndag.. :( eller :D? haha slutar 20 över 4 men på
 sista  lektionen har vi lille Per<3 så vi får sluta
halv fyra! (idag kvart över 3) :D haha, måndagar
ska kännas sega, men dom gör de inte :/,
haha, bara roliga lektioner i stort sätt iaf XD
sen så blir de ju rätt mkt cp:a loss också haha ;D
tiden går fort, när man har kul :G hähä, 
i mon ska jag leka med malin
och förmodligen hjälpa henne
med grekisk mytologi :D
haha hon fattar inte xD
(ovanlig) haha nej :)<3 puss! jag tkr de
är kul med grekisk mytologi :O :D
hihi, vi ska spela buzz och
fika haha XD
puss på mn bästa Malin <3:) hihi,

Nu vaknar staden långsamt och jag är full igen
Snön hyr ut sin oskuld för skiten bara känns
Det känns som när jag kom hit way back in 93
En ynklig rad av fotspår,
en oändlig kontinent


Malin

puss på gullebulle!

(och jag fattar... bara det att jag inte förstår!)

:D<3333



PUBLICERAT: 2009-01-26, 20:05:48 | URL: http://malin5cn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: