2009-01-14
 13:01:22

mmgaga

hoho (:, haha, redovisade om Lukas Moodysson i dag & tre av han filmer
"fucking åmål", "Tillsammans" & "Lilja-4 ever", de gick skit bra tycker
jag, bättre än jag trodde iaf xD, hähähä, va hemma vid typ halv tolv i dag :)
efter som jag slappa datakunskapen eftersom mitt betyg redan är satt och
jag var klar med allt (: muhah, btw fick mvg! :D hähäh, puss på Irén xD
Så nu sitter jag här och har inget o göra xD :( heheh, ont i huvet har jag också,
har sovmorgon till typ tolv i  mon med så behöver ju inte va hemma så tidigt
i kväll heller så vill vääärkligen hitt på nått :D!! kyss&smek .

även fett sugen på att supa lite till
helgen, men inga planer på G iaf :(
call me! ;)


emma

jag är med fett sugen på att supa till att i helgen :), ska vi fixa ngt haha ?1:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: