2009-07-12
 12:15:01

12-07-09 tåren i ögat

haha på rubriken, men serry de här är ledsamt, ska skriva om sista dagen på jobbis som va nu i fredags, dagen gick väl rätt fort, när jag had sagt hej då till all personal och dom kramat mig och gett mig tofifee(stavning?) så gick jag till favorit tanten och skulle säga hej då, hon är för övrigt helt klar i huvet hon har en muskelsjukdom och ingen allvarligare demens, men iaf, så sa jag att jag skulle sluta nu och att jag inte kommer tillbaka, så sa hon:

-De kommer bli så tomt utan dig.

-Men jag kanske kommer tillbaka nästa år.

-ja, om jag lever då.

-hehe men de gör du nog.

-jag är ju här för att dö..

Så jävla sad :(. Ska fan söka dit nästa år, dom sa ju bara bra saker om mig! och jag trivdes fett bra.


I går så stack jag och Emma ut till Ellen på kvällen, så kul en grej, när vi va på väg ner till stan (fick skjuts av Roy) så messade Jesper mig, han va med Erika i stan hehe, sen när jag och Emma kom till stan så sa jag att vi skulle gå och kolla om dom satt där, så gjorde dom de haha, fan vad förvånade dom blev hihihih så busigt ;), men de va kul iaf. När vi va hos Ellen va de meningen att vi skulle bada men när vi väl va framme vid badplatsen va vattnet så sjukt jävla kallt så vi sket i de (förutom malin som hoppade i, haha cp) Börjar för övrigt bli sjukt trött på vädret, vill ha fucking sommar jao!

Har seriösa doubts på designen, den håller inte längre det är dags att renovera haha, men har inga idéer alls, help me?

omg, vaddå goosebumps?



puz


emma

hahaha du glömde berätta om pizzerian xD!


svar - emma

pallade inte skriva hehe xD:P



PUBLICERAT: 2009-07-12, 13:51:38 | URL: http://davknut.blogg.se/
svar - emma

pallade inte skriva hehe xD:P



PUBLICERAT: 2009-07-12, 13:51:39 | URL: http://davknut.blogg.se/
Anonym

jag tycker din header är lite jobbig, eftersom att man inte ser vad det står :S



och sen så tycker jag att du kanske ska ha en liten presentation om dig själv eftersom att vi inte ser om du är tjej eller kille (inget elakt menat :( )


Hanna



PUBLICERAT: 2009-07-12, 19:54:01 | URL: http://hannanas.webblogg.se/
Hanna

jag tycker din header är lite jobbig, eftersom att man inte ser vad det står :S



och sen så tycker jag att du kanske ska ha en liten presentation om dig själv eftersom att vi inte ser om du är tjej eller kille (inget elakt menat :( )



PUBLICERAT: 2009-07-12, 19:54:18 | URL: http://hannanas.webblogg.se/
svar- anonym?

jao, dne är lite otydlig, men kan också bero på din skärm? om du har en äldre skärm, ska tänka påa tt anpassa mig till andra höhö, aa och presentation ska jag fixa ;D


malin

hahaha "och sen så tycker jag att du kanske ska ha en liten presentation om dig själv eftersom att vi inte ser om du är tjej eller kille (inget elakt menat :( )"



jag är lesbisk älskling =)



PUBLICERAT: 2009-07-12, 21:23:25 | URL: http://malin5cn.blogg.se/
svar - malin

haha men du förstår inte :P



PUBLICERAT: 2009-07-12, 21:31:32 | URL: http://davknut.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: