2009-07-13
 20:23:06

13-07-09 boooom

yo to the flow, Först i dag stack jag och fixade min legitimation haha, btw så äger bildenxD, hoppas dom tar den vilket dom säkert inte gör efter som poliser inte har någon humor men iaf, efter detta tog jag bussen ut till Erika och Viktor, vi stack och badade, så sjukt jävla kallt var de, de gjorde typ ont haha, Efter detta drog vi hem till Erika och drack varm oboy och tittade på Peter Pan hihihihohoho, sen var de meningen att vi skulle käka pizza men så blev de inte, de var en lapp vid dörren på pizzerian att dem öppnar igen vid 16.00 men vi satt där till halv fem sen tröttnade vi coh gick till macken för att köpa godis ist, sen käkade vi hemma hos Erika, stuvade mackaroner och kött, mums :G. Tog bussen till stan tillsammans med viggan vid halv sju, sen stack jag hem och nu väntar jag på att klockan ska bli nio för då drar jag och möter Ellen och följer med henne hem och sover där haha :D, puss

viktors min to die for haha<3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: