2009-07-14
 15:21:21

14-07-09 segt

aow, fett seg i dag, vaknade hemma oss Ellen i dag vid typ tio, gick upp och tog en cigg, sen när jag kom in igen och la mig så hörde jag Ellen ba; "hee-he" haha ;) vi käkade och gjorde oss i ordning sen skjutsade hon hem mig, När jag kom hem så käkade jag hamburgare med pommes och tzatsiki åhhh! mummmms, haha, sen nu sitter jag här och väntar på att nicke ska komma, vi har nog inte setts på typ 3 veckor, hehe lite senare ikv ska jag nog träffa viktor och kanske glo film eller något med lite folk, inget bestämt ännu men vi får se vad som händer,

I morgon blir de förmodligen stan en stund med Ellen, ska köpa nya solglasögon eftersom mina blivit snodda/borttappade på en fest :(, hehe, torsdag händer inget särksilt, på fredag förmodligen fest och sen på lördagen drar jag till liseberg, fett nice, och till sist så på söndag blir de nog Halmstad med Erika och Malin.
puZzZ



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: