2009-07-19
 22:56:01

19-07-07 hest

I dag har det inte hänt allt för mycket alltså, vaknade vid elva tiden och tog de bara jävligt lungt, vid typ ett kan nog klockan vart så sms:ad nicke och frågade om jag ville följa med bort till stark och josse på en fika, och ja, fika, de tackar ju inte jag nej till, så jag gjorde mig i ordning och drog dit, åt chokladbollar, sånna kex med choklad på och glass! efter detta träffade jag Emma vi drog ut och sprang, två varv runt eljusspåret! hejja! haha, ska ut och springa i morgon och på tisdag också. Har snackat lite om att dra till Öland vecka 31, och de kan ju bli kul haha, men får se hur de blir med de.
puzz


J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

inge pussar!!!!!! och jag hjälper inte gratis



PUBLICERAT: 2009-07-20, 00:46:28 | URL: http://designbyjessica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: