2009-07-22
 21:18:57

22-07-09 palla?!

I måndags träffade jag Emma på kvällen, innan de hade jag bara drygat hemma i soffan och kollat Svensson Svensson, de är sjukt kul men i alla fall, när jag träffade Emma drog vi till solariumet och när vi gick ut där i från hittade vi tre "MER" i en sån där automat, dom bara låd där och sken och de kom änglamusik, ne men vi tog dom i alla fall haha, efter de drog vi ut och joggade elljusspåret, tre varv, två av dom i ösregn, fett skönt vare.

Tisdagen var också fett dryg i början, ängade i stort sett hela eftermiddagen åt att försöka fixa dricka eftersom de vart fest hos fälle, tillslut så löste de sig, fick köpa några av jesper, thank god for jesper! hade stört kul hos fälle i alla fall, många kul människor (några dåliga) hehe, gjorde bort mig med jesper och viktor, sjukt kul, cyklade hem med Juhlinne och Sasha, va hemma vid typ tre sen somnade jag direkt.

I dag så vaknade jag upp vid två tiden med en lätt bakfylla som försvann efter att jag duschat och gjort mig i ordning, vid fyra tog jag bussen med ellen in till stan sen till Gemla, vi fikade lite och käkade, sen gjorde vi inte så mycket mer, tog bussen hem vid åtta och nu så sitter jag här och vet inte vad jag vill göra xD, pallar inte dra ut men vill inte bara sitta vid datan resten av kvällen heller - jorden går under.

Fick i dag reda på att någon gång efter jag gått från fälle så hade några snott, en elgitarr, en förstärkare och en mobil, tror de va fler grejer dock, blir så sur, pallar inte att folk ska gå och sno? åh! de va ju inga direkt billiga saker heller... De var väl de jag hade och skriva för nu ;).
puzZ


lite random bilder - enjoy.
(upplösningen blev crazy på a few :O)


Elin du vet nt vem ja e ;)

Du va ju snygg, Gick förbi dej utanför bion ;)



PUBLICERAT: 2009-07-26, 13:01:28 | URL: http://myysigaeliin.blogg.se/
Elin ;)

Ohja ;) msn ? (A)



PUBLICERAT: 2009-07-27, 11:33:38 | URL: http://myysigaeliin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: