2009-07-27
 13:06:45

27-07-09 gta

Yo, Ska ner på Stan om en stund med Emma, jag ska nog köpa en jacka jag kollat på, inte helt hundra på att jag köper den men får se, Efter de ska jag bort till Ellen och snacka lite med henne eftersom hon är hos sin papi sen så får jag väl se vad som händer under dagen hehe, fick min legitimation i dag också, kan ju säga så mycket som att på bilden ser jag död ut och ser verkligen inte ut som jag, tycker jag själv då men men, hur många ser bra ut på sina legg ? Har för övrigt fastnat hårt för gta igen, sjukt kul spel ;).
puz


emma :D

fan ja de skulle vi !!! :D :S



Men vetdu :)))) Elin tyckte du va snygg de tycker jag emd i smyg :)



PUBLICERAT: 2009-07-27, 13:35:13 | URL: http://emmaacarlzon.blogg.se/
emma :D

haha ja :)



PUBLICERAT: 2009-07-28, 01:07:11 | URL: http://emmaacarlzon.blogg.se/
Alexandra - vill du bli veckans blogg? Klicka på länken så kommer du dit med en gång!

Coolig design!

Alexandra - vill du bli veckans blogg? Klicka på länken så kommer du dit med en gång!

Vad menar du? Om du menar vad som kommer hända på veckans blogg, så kommer jag meddela dom nominerade på fredag eller lördag. Dom får fixa egna röster, och den som får flest röster vinner en hemlis!


KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: