2009-07-28
 22:22:43

28-07-09 hola



hola hola, i förgår så lekte jag med Ellen, drog ner på stan med Emma och skulle kolla jacka men den fanns inte (fuck också) efter de så stack vi hem till Ellens papi, vi satt där och chillade lite bara, sen så skulle jag käka hos Josse och stark så då kom dom och hämtade mig och vi åkte och handlade mat, de blev kebab med pitabröd och pommes, mums. efter de åkte jag tillbaka till ellen och då drog vi hem till juhlinne och träffade Erika där också vi drog till ica och köpte godis, sen blev de beck och efter det stack jag hem.

I dag vaknade jag vid elva, gjorde mig i ordning och sånt sen stack jag till bågen och mötte upp erika, vi drog till stan, vi gick faktiskt! haha, Unkas var också med, vi fikade på skåres med Ellan och Fälle, satt där i någon timme och snackade sen gick vi hem igen till Erika och käkade, kollade lite på film sen drog jag hem, nu sitter jag här och glor men de är skönt att va hemma lite ändå. I morgon så ska jag leka med Erika, Viktor och Jesper, vet inte riktig vad vi ska hitta på men de löser sig nog, senare på kvällen blirre lite party hemma hos Viktor. och på torsdag så ska jag till mormor för att träffa släkten, vi ska fira mig och mormor som fyller år nu - 30 & 31. Fredag blir det nog också lite fest men resten av helgen vet jag inte, får se vad som händer!
puss

(orkade inte kolla ev. stavfel så ni får ursäkta)


Alexandra - vill du bli veckans blogg? Klicka på länken så kommer du dit med en gång!

sv; jag väljer ut fem st på fredag eller lördag. Det är dom nominerade. Dom nominerade får eventuellt gå in på en massa bloggar och be dom att rösta på dom. Dom som har fått flest röster vinner!

emma :D

hihi jaa :D



PUBLICERAT: 2009-07-29, 13:59:04 | URL: http://emmaacarlzon.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: