2009-07-30
 11:59:11

30-07-09 ha-ha

hoho, kvällen hos Viktor i går va rätt lyckad, de enda va väl på ditvägen att Jesper och Andreas fick vänta ett bra tag på att vi kom, men de va inte mitt fel! haha, men iaf, hände inget särskilt allt va chill och så typ fulade mig med Erika, Ellan och Fälle haha de va skoj :), lyckades och göra två nya tatueringar hos Viktor, de blev en streckgubbe på handleden och en "vänskapsplutt" på benete, Jesper, Andreas och viktor gjorde en likadan haha spårat va fan. Tur att mamma inte blev asförbannad iaf, hon sa typ bara att jag fick skylla mig själv och att den kommer sitta där hela livet bla, bla, sen sa hon att jag inte får göra fler xD.

I dag ska jag i väg till mormor och fira henne och mig så ska käka fett med kakor :G. Efter de ska jag träffa Jesper och Andreas sen på kvällens ka vi nog dra till Viktor igen, men nu ska jag käka något sen ta mig en duch hoho.
pussY

(bild på tatueringen kommer)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: