2009-07-05
 14:38:57

updaTe :O

japp nu var de ju ett tag sen hehe, men har verkligen inte haft tid att blogga förrens i dag :) hihi, I förrgår va jag iaf och käkade på hong kong med några från klassen, Viktor, Pontus, Frida och Anna :), de va mys hihi, efter de så drog vi hem :), haha precis när jag kom hem och loggade in på msn så skrev viktor att vi skulle dra till Fälle, (hade snackat om de innan men sket i de sen) så vid halv tolv cyklade jag ner till Kungsmad och mötte viktor så cyklade vi till Fälle :), de va la trevligt där hehe ;) cyklade hem vid 2 typ med massa jävla blixtar i stjärten men hann hem innan de va precis över. I går så drog jag ut till erika och va med Malin och henne hoho, vi stekte lite i solen sammtidigt som man hörde att de åskade längre bort hehe kändes cp, men iaf, sen drog vi in och kollade film men så gick strömmen så vi somnade en stund allihoppa haha :) sen när vi vaknat drog vi hem till Malin och käkade, de va gott :G haha, pch efter de spelade vi buzz haha och efter de så drog vi och badade hahah de va faktiskt varmt:), sen cyklade vi hem och kollade på kvarteret skatan och sov :), Och i dag ska jag nog bara va hemma och ta de feting lungt puss :).


emma :D

vem david ? grön? :)



PUBLICERAT: 2009-07-06, 22:18:53 | URL: http://emmaacarlzon.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: