2009-07-08
 18:18:29

08-07-09

tjotjo,I går så blev jag hämtad efter jobbet av Erika och Malin utanför sf, vi åkte ut till gemla och jag hoppade av vid ellen, sen kom de två Femz'ensen igen och sen kom Andrea också. Vi drog och badade men jag bangade faktiskt den här gången, (förstå gången för i år) de åskade, regande och jag skulle ta bussen om en timme ungefär så kändes inte som någon idé.  Sen på kvällen kollade jag på minnesstunden för Michael, riktigt fint va de, många fina tal och sånt, de finsate va nog när Paris (dottern) tog farväl av Michael. De mest irreterande är att ingen visade MJ detta stödet innan när han skulle behövt de, lite sent nu kanske. Somnade ungefär direkt efter de men var ändå asa trött på jobbis, i dag fick jag bädda, städa x2, fixa med maten och mata, efter maten va de helt stil, De va dubbelt så mycket personal mot va de brukar va eftersom de skulle va personal möte men de blev inställt så jag fick gå en halvtimme tidigare i dag, sjukt skönt. Har också köpt en ny mobil som kom i måndags, köpte den pga att min gamla mobil spårade helt, gick inte alltid att skcika sms och sms andra skrev kom inte alltid fram så nu har jag köpt mig en LG ks360. Nu har jag bara två dagar kvar att jobba, så sjukt skönt de ska bli, har ju inte fått något sommarlov ännu, hade ungefär 3 dagars lov om jag minn rätt så de ska bli så najs, Den 17:de drar jag till Liseberg med Älsk, josse och stark, as nice, jag gillar de. Nu i helgen ska jag sova, sova sova, slappa, slappa, slappa men på lördag blir de att dra ut på grillfest hos ellen och ev fest hos Jennie. Men nu har jag inte mycket mer att skriva, hej svej ;) puss

 



emma :D

jahaaa förlåått !! david, fattar du hur rädd jag blev eller ? :P hahaha :P jaja okkkkkkej :dd



davvvvvvvvviiiiiiiiiiiid :)



PUBLICERAT: 2009-07-08, 19:10:23 | URL: http://emmaacarlzon.blogg.se/
emma :D

huh, hur är det med dej ?? :))



PUBLICERAT: 2009-07-09, 00:39:07 | URL: http://emmaacarlzon.blogg.se/
emma :D

jode de e fint, behöver pengar bara, har ju inget sånt sommarjobb så ,, hahah xD

haha, jag har itne din msn eller hur ? :) fr jag den ? (A)



PUBLICERAT: 2009-07-09, 16:01:51 | URL: http://emmaacarlzon.blogg.se/
emma

var jobbar du ? :D



PUBLICERAT: 2009-07-09, 19:36:32 | URL: http://emmaacarlzon.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: