2009-06-14
 21:51:45

FTV08!!!!!! gonna sakna er så much

avslutningsfesten i fredags var cp kul haha :D, hade väääääärkligen roligt, blev lite spårat i slutet haha men va fan de va med kul "1000 spänn? tror du jag är fattig eller?" haha, helt mongo, pallar inte skriva för de blir en hel del att skriva då xD, fråga mig live om ni vill veta haha, på lördagen så stack jag till ellen med emma och käkade grillat sen sov vi där, åkte hem vid tio i tolv bussen på söndagen och när jag va hemma så träffade jag nicke, så har vatt med han nu hela dagen haha, vid 5 så kom syrran och stark och hälsade på, sen följde vi med dom hem och spelade wii xD haha, och BTW!!! BIG TASTY ÄR TILLBAKA! blev så lycklig i dag, skulle käka mc, så ser jag att dom har den! fick nästan en liten tår i ögat, så sjukt gott, puss på den <3, I mon ska jag på den där ung i vården kurs grejsen också haha, palla, men måste ju :( .  puss

sally, jesper jag, elli, adam, frida


jesper, jag adam, frida


bilderna är fårn förfesten med bara ftv08<3
fler bilder från när allt folk kom lägger
jag nog upp senare om jag pallar :)


sally

mahaa, grillfest snart!


svar - sally

haha whaaat :O?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: