2009-06-25
 21:56:31

jobbjobb

hoho, I går när jag jobbade var de fett drygt så kände verkligen att jag inte ville när jag gick dit i dag, men det gick mycket bättre i dag och va roligare och tiden gick fortare så de va ju bra :) Är så sjukt sugen på att bada, hade tänkt göra de både i går i och i dag men de blev inte av eftersom de blåser så cp mycket, helt sjukt, jag brukar ändå vara rätt tidig med att bada, men men, kanske gör de i mon om de inte blåser hihi. Min mobil har typ spårat totalt nu också, så om ni messar och jag inte svarar dissar jag inte er, de är nog för dom kommer inte fram, smsen kommer när dom känner för de, helt sär, har typ 5 mobiler hemma, tänkte ta en och ha så länge tills jag får pengar så ja kan köpa en ny, men ingen av dom funkade haha xD, så jag får ha den här cp mobilen så länge ;). Har börjar fundera på en ny tatuering nu också, ingen stor men en liten hehe, ska köra på ett lejon (eftersom jag är de i stjärntecken) eller tecknet eller skriva "lejon" på nogåt språk, isf vill jag ha de på underarmen(just nu xD), sjukt snyggt tycker jag iaf ;). pusssss



najs haa?


sally

fett najs! men du ska ju ha en sån som steveO har på ryggen, men det ska vara jag ist för dig på den :)


svar -sally

hahahah jaaa :D, fixa bild bara ;)



PUBLICERAT: 2009-06-27, 11:29:29 | URL: http://davknut.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: