2009-06-20
 16:47:55

midsommar

yeah, började med att käka lite med släkten hemma hos moster vid tre, sen vid kvart i fem kom nicklas och hämtade mig, så drog vi till öjaby och grillade lite, sen vart de dags för tbg, så jag nicke och ea åkte dit, gick från ica hem till anders, lekte massa sjuka lekar hahah, de va rätt najs, synd att jag inte hann stanna så länge iaf, drog till sandsbro med bussen 21.18, eller ja, den skulle kommit då men de gjorde den aldrig helt cp, satt och väntade till tjugo i tio, blev av med typ 2 liter blod pga alla jävla myggor :O, fan vad sur jag va haha, så jag mötte emma och så drog vi hem till henne och väntade in nästa buss, den kom i tid iaf, sen kom vi fram till sandsbro, de första vi gjorde va att springa ut och pissa haha, sen kom jesper och mötte oss, så drog vi hem till sebbe, lagom drag där iaf :), hade kul hehe, drog hem därifrån vid två bussen tror jag xD, haha jag ville på efterfest, jag va verkligen taggad men ingen annan va de haha :D,

Och i dag vaknade jag vid halv tolv ungefär, och sen dess har jag inte gjort något vetigt haha, kollat på två filmer iaf, Den bästa sommaren och The mumy 3, i kväll kommer josse så vi ska käka lite och sen typ glo ännu mer film haha,
puss påre

(bilder från midsommar?!?!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: