2009-06-18
 21:41:15

så dumt

ja, så dumt med uppdatering nu på senaste haha, men har verkligen haft fullt upp! (jag är rätt upptagen av mig), var i typ fredags förra veckan jag skrev, men på lördagen där efter va jag med ellen & emma, vi sov där, sen på söndagen så tror jag att jag & Emma va ute och gick trummen runt med hennes "låne" hund haha, Chiqita, as skön vovve ;).  sen på måndagen så var de första dagen på introduktionskursen, de gick bra, va med labe och shirin så jag va inte ensam iaf haha,

senare på kvällen va de fest hos Agi, de va verkligen kul, hade bara fyra öl med lyckades med en rejäl fylla ändå tack vare alla andra haha *snyltare* :D, gjorde bort mig som fan (med mening) de är nog något av de roligate jag vet haha, typ dansade till britney spears & sånt xD, sjukt fun iaf, drog hem vid typ halv 2, då drog jag Malin och Erika till statoil & köpte korv, fick pruta ner den lite eftersom pengarna inte räckte xD. sen drog vi hem till mig & sov, vaknade vid typ halv tio, skulle till kursen ju haha som tur va *slash* otroligt, så va jag inte bakfull, de va skönt :). tisdags så sov jag hos erika & sen kurs igen, & i går (onsdags) så va jag på holmarna haha, skulle snacka med Magnus men han va inte där så ska dra dit nu på måndag för då skulle han va där, glömde också hämta mina jävla betyg i onsdags. I dag va de sista dagen på kursen också, de va rätt kul i dag faktiskt haha, rullstol<3 . tog blodtryck & lite sånt :). På måndag så börjar jag jobba, så sjukt softa tider jag fick, 10 -14!! muhaha,

På midsommar blir de iaf att, käka med släkten hos moster, sen till öjaby och grilla med nicke, sen fest på teleborg, och sen blir de nog vidare på fest i sandsbro :).

just nu sitter jag hos ellen på tbg, vene när jag pallar dra hem, men behöver inte dra så tidigt eftersom jag är ledig i mon.
puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: