2009-06-07
 00:02:18

woho


System of a Down - Roulette


I fredags så vaknade jag vid nio ungefär, var ju ledig, tog de lugnt sen vid elva tog jag bussen ner till stan och mötte malin, så gick vi till spader kung och jag klippte mig, efter de gick vi till ica och köpte godis, köpte den nya marabou med jordgubbar, feting god, buy it ffs! sen åkte vi hem till mig och käkade lite och jag kollade igenom kameran jag lånat för att fota erika, och efter de tog vi bussen vid halv två, eller ja, bussen var en helv jävla halvtimme försenad, fick vänta i fyrtio min på den, så vi kom till stan vid tjugo äver två, och vi skulle med bussen till gemla vid halv, men innan de skulle vi in på "asta" och plocka ut en blomma som Adam skulle skulle ha till balen, lagom stressade var vi, men vi hann med bussen. När vi kom ut till Erika så va ellen, johanna och adam där, erika gjorde sig i ordning, eller ellen gjorde henne i ordning, så satt där och kolla lite hehe, sen när hon var klar så fotade jag dom, ute i deras trädgård och vid någon å och vid konserthuset där dom skulle va, tog lite "mingel bilder" också haha, efter de så gick jag och malin upp till hennes mormor, skulle fika lite där eftersom mormor'N fyllde år, blev smögåstårta och jordgubbstårta, åhhh så gott! haha, och btw malins mormor e as cool ^^, hehe, efter de, vid typ halv tio stack vi hem till mig och hämtade grejer sen åkte vi till ellen och vi sov där, haha spårade lite på kvällen men de va kul xD, "JAG GRÅTER" hahhhaah'!!! Och i dag, lördag så vaknade jag som sagt hos ellen, vi åkte in till media markt vid halv ett, ellen körde, btw så va hon asbra på att köra, hehe, ellen köpte en kamera, och efter de gick vi in till city gross och köpte godis och läsk, sen GICK vi ner till stan, till Broqvist och åt fika hehe, mums :G, och efter detta stack vi till strandbjörket, satt där en stund och chillade bara, sen tog vi bussen hem till mig och satt här och glodde lite, sen bestämde vi oss för att ta våra hundar och gå ut och gå, så de gjorde vi, Unkas och Daisy, funkade asbra i hop, hehe, gick till elljuspårets hundrastgård, sen gick vi hem igen, då lämnade ellen och andrea mig och emma, så vi stack hem till mig och åt och lite så, sen spårade vi på emmas msn med folk xD haha, nu har jag inte tid. pöss 


   







Erika

Tack för hjälpen !! :)



PUBLICERAT: 2009-06-07, 15:35:53 | URL: http://erika5cn.blogg.se/
svar - erika

de är lugnt :D, de va ju skoj så :D!



PUBLICERAT: 2009-06-07, 16:14:24 | URL: http://davknut.blogg.se/
Ellen

ja, visst! jag kör som värsta proffset :M



bilderna blev jättebra :)



PUBLICERAT: 2009-06-07, 21:24:38 | URL: http://ellenkarlman.blogg.se/
Ellen

ja, visst! jag kör som värsta proffset :M



bilderna blev jättebra :)



PUBLICERAT: 2009-06-07, 21:24:54 | URL: http://ellenkarlman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: