2009-03-09
 16:59:03

skit dag, sommar?

ja, skit, dagen har fan varit bajs, haha fan inte haft sån jävla otur på ett bra tag asså, dagen börjar med att jag går upp en timme förtidigt och märker de inte förrens typ en timme efter, och jag var fett trött o de är min ända sovmorgon! åh! haha, men iaf, va skit trött verkligen :(, bhöhö, sen så hade jag typ inga kläder fan haha allt låg i tvätten xD, så de blev lite jobbigt de också xD, haha, sen går jag och josse ner till bussen och då blir jag nödig!!! hahahahaha, så jävla jobbigt ju hahah, usch fifän, xD, men iaf, sen när jag sitter på bussen kommer jag på att jag glömt min engelska bok, matte bok och idrotts kläder som jag verkligen skulle behövt i dag, 30 sekunder efter de, när jag precis har börjat smälta de så kissar jag ner mig. ne skoja ba, men ja kommer på att ja glömde mina fucking nycklar också! åh!! haha, så har gått med jackan på mig hela dagen, kunde lagt den i någons skåp men de pallade ja inte, frös ändå så ;), haha, och på idrotten sen då får jag gå till simmhallen bara för ja inte hade kläder med mig, men jag viktor och jesper tog bussen haha, hoppade på Rottne bussen till stan, gick där i från till simmhallen, sen tog vi bussen där i från, linje 7 btw, ner till stan, och i stan bytte vi till femman och åkte till kungsmad, gütt dåe, haha, men de roliga va att sally kom typ en minut efter oss och hon hade gått, haha så vi tjänade ingen tid på de egentligen men iaf haha :), sen skulle vi käka och de var fisk (för ovanlighetens skull) nån äcklig jävla fisk med så jag åt bara potatis o en jävla massa sallad hehe, sen vart de dax för matte! yay!.... nej, men ändå, hade inga böcker så fick låna, och fick dessutom reda på att jag har en ig varning! haha (Y), plus att jag hade läxa ja skulle gjort med, en sida i boken, haft tre veckor på mig, men inte gjort de :), brrra, ja hatar fan matte! och sen hade vi estetisk och de gick väl bra där i guess men hade inte gjort läxan vi skulle gjort där heller, också tre veckor på mig haha, puss på de.. så ska göra den tills nästa måndag, ska nog skriva om michael jacksson eftersom de finns så mycket om han haha, aa men de var väl min otroligt roliga dag dåe, pussss. men btw vill jag ha sommar nu! supa-sola-bada-softa



oförglömig helg  ♥  sommarn 08 -
jag, malin, emma, ellen, erik, thim, nicke, andrea, nina, erika, adam


Sallyraally

Hahaaa, men fan jag gick ju värsta snabbt (a), trodde att alla redan hade gått förbi hahaa!



PUBLICERAT: 2009-03-09, 17:25:48 | URL: http://sallygraadal.blogg.se/
svar - Sallyraally

haha. snabbt..


malin

haha fan vad lata ni är :O

vill med ha sommar :'(



PUBLICERAT: 2009-03-10, 10:48:00 | URL: http://malin5cn.blogg.se/
svar - malin

haha klart :), alla vill fan de! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: