2009-03-19
 16:40:47

celsius

äntligen hemma från skolan!! haha, pallade verkligen inte i dag, gick upp och åt frukost men sen bestämde jag mig för att stanna hemma, så jag gick in och la mig igen, låg i typ en minut sen bet jag i hop och klädde på mig och stack till skolan hehe, kom en kvart försent men bättre sent än aldrig! . Det var inte så drygt i skolan heller, till och med matten gick rätt fort haha, så kul, sitter vid ett bord med frida och carol och vi behöver typ hjälp hela tiden, så fort han hjälpt alla och gått så behöver ngn hjälp igen och när han är klar med "den" så behöver ngn annan av oss hjälp haha! så kul. Började redigera på den kommande filmen i dag också, lite fails vart de ju haha men skit i de va fan! Och nu sitter jag här hemma och vill göra ngt plus att jag borde börja söka fucking sommar jobb... har skrivit CV men pallar inte springa runt och maila o skit ^^,  abababababababababba *damp* vill ha godis också, I morgon ska vi ha idrottsdag från klockan 12 till halv fyra...! orka, okej ibland är de kul men oftast inte hehe, behöver iaf inte va ombytta och de är ju skönt, eller? saknar malin också.



SMP - Kungsmad
det visade sig att någon hade tuttat på en sopsäck och salschemanen på alla dörrar. Polisen misstänker mordbrand.


malin

ey, vi slutar alltid halv fyra :( haha eller ska de iaf



ses imon?


Anonym

ja men nu har jag gjort de alla dagar i veckan utan en då! :'(


Anonym

låt mkt allvarlig ;O HOST not HOST


svar - anonyyym?!?!

vilket? ^^,



PUBLICERAT: 2009-03-25, 15:23:17 | URL: http://davknut.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: