2009-03-16
 19:48:37

freakin monay

åkej, måndag igen, fan vad helgerna ska gå fort! haha xD, denna måndagen började helt klart bättre än förra haha åh fyfan^^, dissade idrotten i dag för att ja, jag pallar bara inte xD så jävla tråkigt bara haha men ska börja va med igen...hehe slappa iaf gå runt sjön och de a ju bra (Y) fick hjälpa till lite ist med jesper och adam som inte heller var ombytta! jag blir så förbannad...ne de blir jag inte. efter idrott hade vi matte, kom försent eftersom vi bara har en halvtimme på oss att både duscha efter idrotten och äta, men jag va ju inte med men de va pizza i skolan i dag så de tog lite extra tid haha, kärleks vecka på k-mad denna vecka så de ska i stort sätt bara va god mat! yay! första gången fan xD kom i alla fall i håg penna till matten i dag så min lärare slapp spåra på mig igen, kommer inte i håg om jag skrivit ngt inlägg om de men min matte lärare spårade på mig för jag glömde penna förra veckan haha xD, dissade också estiska i dag haha, ville inte redovisa inför hela jävla gruppen så de var därför! haha, men jesper lämnade in mina papper åt mig, (tack jeppyplutten) xD ahah, hatar att sittan inför en hel klass så, svimmar fan. förra veckan när jag skulle gjort de så satt all i en jävla båge och den som redovisade framför all i mitten xD, cp fan, haha, men iaf hoppas bara nu att Per inte säger att jag ska redovisa de nästa måndag haha xD, då dör jag. efter skolan så har jaga bara varit hemma, för jag pallade inte göra ngt haha, har ätit fett med choklad och spelat gameboy xD haha, så patetiskt men kul! haha, så nu sitter jag här och gör inte mycket haha, ont i huvet har jag också! hej svej alla!


bilder från helgeshåla's hemsida! status as in hell!
pontus,jag,malin,jesper


malin

så jävla hett!



PUBLICERAT: 2009-03-16, 20:09:20 | URL: http://malin5cn.blogg.se/
malin

så jävla heta är vi! :O



PUBLICERAT: 2009-03-16, 21:06:08 | URL: http://malin5cn.blogg.se/
svar - malin

de är väl klart! ;)



PUBLICERAT: 2009-03-16, 21:21:09 | URL: http://davknut.blogg.se/
svar - malin

de är väl klart! ;)



PUBLICERAT: 2009-03-16, 21:21:14 | URL: http://davknut.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: