2009-03-20
 18:31:40

fredag♥

åh, stannade hemma i dag för jag var så cp trött och pallade inte idrottsdag heller, har fan dåligt samvete haha, typ första gången jag skolkar om man inte räknar med TC för de var ju bara spårat ^^, vaknade vid halv tolv sen efter jag lagt mig igen, fett skönt men hade ändå velat gå på första lektion haha, ska bli jävligt skönt med lite helg nu iaf, och dessutom är de inte så långt kvar till lovet heller! yeah! ska dra till nicke nu om en stund också ska bara duscha lajte.

Var hos nicke i typ en halv timme, sen stack vi hem till mig och då kom ellen och då¨drog vi ut till Gemla haha.  Ellen är i duschen nu...ensam...naken...hon ropar snart på mig nu.. jag är rädd. Ne nu räcker de.. *damp*. i mon träffar jag malin!! inte mycket som händer ikv annars iaf, fast pallar nog ändå inte haha, puzzZ


Anonym

ja idag träffar du mig... nej...


malin

det va meningen att det skulle stå mitt nman där ;o


Ellen

haha, rädd xD

snäll du är ! :P



PUBLICERAT: 2009-03-23, 14:09:37 | URL: http://ellenkarlman.blogg.se/
svar - ellen

klart :D!



PUBLICERAT: 2009-03-23, 20:18:40 | URL: http://davknut.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: