2009-03-29
 14:53:48

gütt mos

ja, gütt mos som sagt hähähähähäh, i går så gjorde jag intrång på en tjejkväll ahahd de va kul, haha men de roligaste va fan när jag och emma väntade på bussen haha de förgyllde hela dagen ffs! ahha, så kul, vid stod vi busshållplatsen och typ två till, och de vart ovanligt tyst ute haha, så mittemot så hör man någon ropa med världens menlösaste röst, "stana, hallå vänta! Men stanna då!" haha de va en stackars tjej som sprang efter en bil som körde i typ 3km/h haha, såg så kul ut och sen stannade bilen och så kom hon ifatt men då började den köra igen hahaha! skrattade i typ 5 min och forsatte när vi satt på bussen hahaha, sen bytte vi buss i stan, och när vi skulle av råkade jag trycka fel så vi stannade en hållplats tidigare så vi satt kvar och de va helt tyst i bussen haha och den bara stog där och typ väntade på att ngn skulle gå av i typ 2 min hahahahaha så fult, alla kollade xD. Vi kollade film och drack lite tia lusso haha, sen kom stark och hämtade mig och emma haha så kul att åka med honom, emma är ju så jävla rädd hela tiden, (han kör som en idiot ibland och han är rally förare för er som inte vet) så emma satt och höll min hand hela vägen typ xD, mes fan! haha, och så satt vi och sjöng lite. Nu har jag tankat lite filmer eller aa tre stycken ska nog glo på dom ikv om jag pallar hähäh, puzzzZ.

HAHAHA PÅ BILDEN!! FATTAR INTE
HUR JAG KAN BLI SÅ SÖT IBLAND?
(PUSS PÅ ELLENS GLAS!)




emma

hahahah vadå mes :D hahahah vänta då! :@


Anonym

haha :*


Ellen

Hahahhaaha, fan vad söt du är :D <3



PUBLICERAT: 2009-03-29, 22:23:11 | URL: http://ellenkarlman.blogg.se/
malin

sexigt :O



PUBLICERAT: 2009-03-29, 22:43:22 | URL: http://malin5cn.blogg.se/
Anonym

mmmmmmmmmmmmm


svar - ellen

hahahab jaaa vääät xD



PUBLICERAT: 2009-03-30, 17:30:30 | URL: http://davknut.blogg.se/
Erika

DU ÄR SÖT DAVID! :D





PUBLICERAT: 2009-03-30, 17:48:59 | URL: http://erika5cn.blogg.se/
Anonym

hahahahah, du med gumman ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: