2009-03-06
 16:18:48

just fukkin shoot me

i dag var jag fan så trött att ja inte kommer i håg när jag var tröttare haha, jag somnade när jag satt och åt frukost, inte okej fan, haha :P, tänkte fan skita i skolan i dag men de gjorde jag inteför jag är duktig liten barn, hehe, i skolan sen så skulle vi bränna dvd:er från beställningarna efter rugbyn i apu:n typ halva klassen var borta kändes de som, och adam va borta, o de är han som hade mejlat våra gubbar och hade papprena, så jag fick göra om de själv, haha, fast de va inte jobbigt så de gjorde inte så mycket, efter de hade vi studie besök på svt på tbg, kul och något intressant hehe :P, sen åkte vi till baka till skolan, kändes onödigt för mig, eftersom jag bor på teleborg (för er som inte vet) att åka tillbaka till skolan, och ennu mer onödigt att jag  ändå inte hade nått o göra när ja kom tillbaka, så jag satt och tittade på de andra haha xD, i dag blev jag fett irreterad på björn också, (lärare) hehe, orka inte förklara varför men han  är jobbig och stressig hela tiden och säger massa saker sen ändrar på sig, t.e.x, en gång bad han alla samlas vid bordet i studio 1 för han skulle snacka med oss, sen satt vi där i typ 15 min och väntade på han medans han sprang o gjorde massa annat skit, sen när han kom skällde han typ på oss och undrade varför vi inte plockat undan, åh, haha blir cp, inte ensam
heller vet jag haha :P, så i dag blev ja  lite sur xD, hehe, efter skolan träffade jag emma, så hon och ramona gick med mig till bussen i stan, så åkte jag hem, o nu sitter jag här, inte  säker på vad som händer i kväll, men hoppas på nått kul iaf ^^, ont i huvudet har jag också!:'( hej svej!


malin

stackarn...



vad skulle hända när du hittar dan tror du? haha förhoppningsvis skulle vi kunna ha kontak igen och leka iböand. eller något. och inget annat :O om du nu var orolig för det :O haha


malin

haha menade om jag hittade han



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: