2009-03-08
 16:39:47

kräk

heheheeeey, okej, lördagen då, hah, de blev verkligen inte som man tänkt sig de kan jag ju säga haha, men de betyder inte att de blev dåligt, de va förfest hos ellen, de va mys, men de blev nog lite för mycket att dricka, haha, på förfesten lixsom xD haha, men jag va inte ensam iaf, tack emma! xD, sen stack vi ner till stan för vi skulle på sports, men de va ju fan blåstest och jag fick kolla min halt haha, så vi fick iaf inte komma in, men vi hade kul ändå, bussresan in till stan btw va ju rätt kul... haha fyfan. (ironisk) hehe men iaf, vi sprang omkring lite överallt och hade kul, haha, vi åt pizza på excelle sen stack vi till bishoparms, haha så jävla kul at vi kom in där xD, dom bara öppnade dörrarna åt oss utan att ens titta haha, kände mig gammal :( haha xD, så jävla illa bara att vi försökte gå in på oléo och sports 18 också men de gick inte, så kommer vi in på bshop av alla jävla ställen, de stället som suger, de va typ 40 åringar där va fan xD, ahah, och fett dyrt så vi köpte inget xD, fick iaf 1 ny vän, eller aa iaf på bshop.haha, men de va en kul kväll iaf xD haha, puss på den,
 
ny design också ju! haha, hade inget att göra, så jag ock malin fixade till den tsm! hehe, tycks? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: