2009-03-13
 10:30:09

lithium

shuu, dissade skolan i dag för att jag pallar inte skriva vf haha xD men iaf, jag sket i den, första gången på gymnasiet hehe, men jag hade faktiskt en anledning! ringde och sjukanmälde mig :), hehe somnade om sen så sjukt skönt haha, sen nu vaknade ja för en stund sen, klockan e typ kvart över tio, så har messat Nicke och frågat om han vill följa med mig för jag tänkte jag att ja ska klippa mig ;O de börjar ju bli daxs nu xD hehe, men de ville han så ska dra ner till stan snart, resten av denna veckan har de inte hänt speciellt mycket :P, dagarna har bara varit sega, men tror de är eftersom som jag har haft lov i nästan tre veckor ^^, men de rättar väl till sig snart hoppas jag, hatar fan att va trött på mogonen! :'( xD. I går vart jag ute hos ellen en liten stund de vart myZz, de va ju senast i helgen vi sågs haha xD (bussen <3), nä men iaf haha, har börjat med en as najs och bluuudig film i skolan nu också haha! kmr bli feting najs! och den ska ut på youtube! men laddar upp den i ett inlägg också ska ni se ! :D hihi, och i dag så ville jag egentligen inte vara hemma heller :@ för vi skulle tydligen hålla på med OB pruduktionen idag, o de e faktiskt kul! (Y) hehe, och efter de har vi svenska o då skulle vi se "hata göteborg" den är ju så jävla kul haha xD, ska skriva en recesion av den sen med, men de gör inget att jag missar filmen så för jag har ju ändå sett den typ 1000 ggr ^^. Inget särskilt händer i helgen heller, får se vad som kommer upp ^^. jalla bajs!!




bilder från inspelningen



feting skön låt. Nirvana <3 ^^


malin

vadå för anledning*?



PUBLICERAT: 2009-03-13, 17:29:50 | URL: http://malin5cn.blogg.se/
svar - malin

hemlis :)


svar - malin

hemlis :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: